symbol: THW-715
projekt G152 projekt G152
Ocena:
0,0/5 (0 opinii)
bardzo dobra!
dobra
średnia
nic specjalnego
słaba

Rzut przyziemia

G152 - Rzut przyziemia
G152 - Rzut przyziemia.
1. Wiata garażowa 21,50 m²

Przekrój

G152 - Przekrój
G152 - Przekrój.

Elewacja przednia

G152 - Elewacja przednia
G152 - Elewacja przednia.

Elewacja tylna

G152 - Elewacja tylna
G152 - Elewacja tylna.

Elewacja boczna

G152 - Elewacja boczna
G152 - Elewacja boczna.

Opis projektu G152

Projekt wiaty drewnianej, przeznaczonej dla samochodów osobowych. Do projektu dołączone jest zestawienie: podstawowych materiałów konstrukcyjnych i więźby dachowej, jak również bezpłatna zgoda na dokonanie zmian.

Technologia wykonania

Budynek konstrukcji drewnianej.
Więźba dachowa dwuspadowa, drewniana, pokryta blachodachówką.

Polecane technologie

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Chcesz zamówić projekt G152?

Skontaktuj się z nami, nasi architekci są do Twojej dyspozycji. Skorzystaj z poniższego formularza lub zadzwoń.

Zadzwoń
52 384 49 90

Imię i nazwisko
E-mail
Telefon
Treść pytania do projektu G152
Twoja wiadomość została wysłana.
Wkrótce skontaktuje się z Tobą nasz doradca w celu omówienia zapytania.

Tańsze materiały budowlane?
Uzyskaj specjalne rabaty od naszych partnerów!

podaj kod pocztowy
Dziękujemy za skorzystanie z naszego formularza.

Dodatki do projektu

  • dodatek Bezpłatna zgoda na zmiany
    Bezpłatna zgoda na zmiany
  • dodatek Charakterystyka energetyczna
    Charakterystyka energetyczna
  • dodatek Dziennik budowy
    Dziennik budowy
  • dodatek Kosztorys inwestorski
    Kosztorys inwestorski

    Dlaczego warto posiadać kosztorys?

    • Kosztorys inwestorski ustala najbardziej prawdopodobny, średni koszt budowy, pozwala więc na zaplanowanie budżetu inwestycji.
    • Umożliwia weryfikację ofert wykonawców, zwłaszcza pod względem finansowym.
    • Ułatwia prowadzenie negocjacji z wykonawcami.
    • Umożliwia kontrolę kosztów podczas realizacji kolejnych etapów budowy.
    • Pomaga w weryfikacji ewentualnych zmian wprowadzanych podczas budowy.
    • Jest podstawą wystąpienia do banku o kredyt na budowę lub do innych instytucji o dotację.
    • Może zostać przygotowywany dla projektu po wprowadzeniu zmian adaptacyjnych, dotyczących m. in. rodzaju materiałów budowlanych.