symbol: THW-715
projekt G152 projekt G152
Ocena:
0,0/5 (0 opinii)
bardzo dobra!
dobra
średnia
nic specjalnego
słaba

Rzut przyziemia

G152 - Rzut przyziemia
G152 - Rzut przyziemia.
1. Wiata garażowa 21,50 m²

Przekrój

G152 - Przekrój
G152 - Przekrój.

Elewacja przednia

G152 - Elewacja przednia
G152 - Elewacja przednia.

Elewacja tylna

G152 - Elewacja tylna
G152 - Elewacja tylna.

Elewacja boczna

G152 - Elewacja boczna
G152 - Elewacja boczna.

Opis projektu G152

Projekt wiaty drewnianej, przeznaczonej dla samochodów osobowych. Do projektu dołączone jest zestawienie: podstawowych materiałów konstrukcyjnych i więźby dachowej, jak również bezpłatna zgoda na dokonanie zmian.

Technologia wykonania

Budynek konstrukcji drewnianej.
Więźba dachowa dwuspadowa, drewniana, pokryta blachodachówką.

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Chcesz zamówić projekt G152?

Skontaktuj się z nami, nasi architekci są do Twojej dyspozycji. Skorzystaj z poniższego formularza lub zadzwoń.

Zadzwoń
52 384 49 90

Imię i nazwisko
E-mail
Telefon
Treść pytania do projektu G152
Twoja wiadomość została wysłana.
Wkrótce skontaktuje się z Tobą nasz doradca w celu omówienia zapytania.

Tańsze materiały budowlane?
Promocje i oferty wprost na Twoją skrzynkę.

podaj kod pocztowy
Dziękujemy za skorzystanie z naszego formularza.

Dodatki do projektu

  • dodatek Bezpłatna zgoda na zmiany
    Bezpłatna zgoda na zmiany
  • dodatek Charakterystyka energetyczna
    Charakterystyka energetyczna
  • dodatek Dziennik budowy
    Dziennik budowy
  • dodatek Kosztorys inwestorski
    Kosztorys inwestorski

    Dlaczego warto posiadać kosztorys?

    • Kosztorys inwestorski ustala najbardziej prawdopodobny, średni koszt budowy, pozwala więc na zaplanowanie budżetu inwestycji.
    • Umożliwia weryfikację ofert wykonawców, zwłaszcza pod względem finansowym.
    • Ułatwia prowadzenie negocjacji z wykonawcami.
    • Umożliwia kontrolę kosztów podczas realizacji kolejnych etapów budowy.
    • Pomaga w weryfikacji ewentualnych zmian wprowadzanych podczas budowy.
    • Jest podstawą wystąpienia do banku o kredyt na budowę lub do innych instytucji o dotację.
    • Może zostać przygotowywany dla projektu po wprowadzeniu zmian adaptacyjnych, dotyczących m. in. rodzaju materiałów budowlanych.